tisdag 10 februari 2009

tvätt

Tror jag var lite trött i morse.
Skulle börja 8.20, hade ställt klockan på 7, eftersom jag gillar att snooza.
Men har inte hört larmet, men kvart över 9 ringde telefonen, Tommy. När jag då såg vad klockan var fick ja lite panik x( hatar att komma sent till skolan. Men men, vad kunde man göra, var bara att slänga på sig kläderna, ta bilen och fara till skolan :)
Var ju tur att Tommy ringde i alla fall ^^
Men i morgon blir det skönt, börjar inte förrän två :))
Dock slutar jag inte förrän 22.00, har kvällsöppet..

Kan lova att det var tomt i sängen i natt, inte är det såå ofta man sover ensam :)
Lars är i A-jaur och jobbar till torsdag så ..

Ja, nu är det dags att springa ner till tvättstugan igen.. Men nu är det de sista iaf : ) skönt..
Sen blir det att plugga lite och klockan åtta är det ju Top Model ^^ så då ska jag fixa mig en majskolv och dricka sprite, yummie :))

Hade bra!
Pusss

1 kommentar: