lördag 28 februari 2009

slaloom

var och åkte slalom med Lina i torsdag : ) kuul var det!
på våran lediga dag ringde klockan 06:45, då var det bara kliva upp fika och fara och hämta damen! : )
Hon ska nämligen lära mig åka, och det gick riktigt bra : ) åkte till och med utan stavar.. Fast när jag åkte med så använde ja dom inte x) Men jag föll inte en ända gång :D !!
Hoppas på att fara snart igen..
Funderar på att fara själv på söndag, för då kunde hon inte följa.. nån annan som vill med så ring!! :))

Jobbade även på travet i torsdag, stressigt kan jag lova!!
Igår efter skolan var jag och Lars på stan en sväng och shoppade lite : )
En ny jacka till mig, typ skidjacka, eller utejacka eller vad man ska säga,
Snowboardjacka och byxa till Lars, och han köpte även två tröjor, en som även jag kommer att använda. så den blev som till oss båda : )
sen köpte han nå jobbarbyxor och så..
Sen bar det av till sörbyn, där vi inte gjorde så mycket.. Eller jag iaf.. Satt och såg Så ska det låta med tobias medans lars var och skruva i skotern...
Sen satt jag och såg lite tv själv..
For också och hälsa på hans bror och hanna.

Halv åtta i morse for Lars och några till till dundret, och min klocka ringde halv nio, då bar det av till stan för mig, och nu ska jag alldeless snart fara och jobba på travet.
Är inte alls taggad, är så trött. Men man piggnar nog till när man kommer igång.

Btw! fick mina skor som jag beställt igår också : ) till studenten! Skiiitfina :))
Så bara att invänta den stora dagen !!!!

Hade bra! Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar