söndag 1 februari 2009

Happy?!

Har fått order på att skärpa mig med bloggningen, så därför startar jag på nytt med en ny! :)

Har haft en riktigt lugn och härlig helg i Umeå, väldigt skönt eftersom jag fortfarande är sjuk.
Vi har ätit gott och bara myst på med alla där. Ville verkligen inte fara hem!
Måste då i alla fall pallra mig på skolan i morgon :( har varit hemma hela veckan, så kan inte vara borta nå mer, även om jag skulle vilja.. Har fått en medicin nu, funkar gör den. Men jag blir fruktansvärt trött av den.. Så det är lite jobbigt. Men får hoppas den ger bot på det här tramset jag har!

Jag har alltid så svårt att veta vad jag ska skriva här. Det finns massor som jag skulle Kunna skriva om, men det är nog inget jag skulle vilja ta upp här.. Men nått ska jag nog kunna åstakomma, så Johanna och Storasyster min blir nöjd : ) haha.

Sitter för tillfället och väntar på att Lars ska komma hem så vi kan göra middag, är Hungrig!! x
Har ätit lite chips för att dämpa hungern, riiktigt gott : ) + två kakor (a)
Klarade förresten provet till skoterkortet, var inte särskilt märkvärdigt men : ) nu är de klarrt!
Bara vänta till det kommer och sen tuta och köra! :D Så nu kan Lars glömma att jag kommer sitta bakom jämt =P hihi.
Hade velat köpa mig en egen skoter, har faktiskt kollat runt lite och hittat några fina.. Men ekonomin håller som inte.. Blir kanske till nästa vinter : )
Är så mycket andra utgifter nu. Hade önskat att man var miljonär :P men det önskar väl alla x)

Ojdå, nu har jag ju fått ihop några rader i alla fall : ) kors i taket! haha..
Så nu får det räcka för i kväll. Har ni tur så kanske det blir ett inlägg i morgon också ^^

Hoppas ni är nöjd nu Johanna och Tessan mina små älsklingar, och hoppas ni hade kul i lördags : )) Puss på er <33
(ska försöka uppdatera oftare än förr)

2 kommentarer:

  1. Men vad duktig du är :) Så här ska det se ut ;)
    Älskar dig...även fast du smittat ner oss :/ Ses snart igen. Puss puss //Storasyster

    SvaraRadera
  2. Duktig Emmelie, idde så stolt över dig ;p hehe puss puss <3 // Johanna

    SvaraRadera