tisdag 3 februari 2009

i can't stop it

Skönt med en lite längre promenad : ) har varit ute med Ak och hennes hund Fanny i nästan 1,5h.. Riktigt härligt!

Idag har jag då varit på skolan, förberett inför i morgon då vi har restaurangöppet på skolan. Haft tråkig Nk-lektion där jag fick veta att ett arbete jag gjort var inte så bra som jag trodde, fick ig+ , men gör jag bara en sak så får jag G : ) ..
På vårat hål mellan 12 och 14 så gick jag Lina och Ida på Åhléns....
Jag som köpt en jättefin jacka i Umeå, hade sagt till mig själv att det var det sista inom kläder på ett tag.. Eftersom det börjar sina i plånboken. MEN jag kunde inte låta bli att köpa en superfin och superbillig jacka när vi gick dit (A) Den var så gott som gratis, 79kr!! då kan man inte säga nej! .. Och vet ni vad kul! Det var i barnstorlek, 158/164 :P haha!

Nu sitter jag och ska försöka plugga, har prov i Tävlingsmatlagning i morgon : )
ska väl förhoppningsvis bli bättre än ig+! haha.. Men det tror jag då.

Nu ska jag ta tag i det här och sen hoppa i duschen innan sängen :)
Sov gott! Pusss

(kan lova att jag taggar inför helgen!!)

1 kommentar: