onsdag 18 februari 2009

no way

Sitter och ser lite 2½men, det är alltid lika kul :) Riktig glädjespridare.
Har suttit och gjort lite på projektarbetet.. Drygt ! Men kan säga att jag måste lägga i en väldigt mycket högre växel för att hinna i tid .. Men det löser sig nog : ) det brukar det göra.
Fick i alla fall nån timma idag ^^

Har tänkt hela veckan att jag ska baka rulltårta.. Men har skjutit upp det. Och nu ikväll bestämde jag mig för att göra det, så att det finns när Lars kommer hem i morgon. Skulle ju vara lite mysigt : )
MEN, då kom jag på att tänka på att Lars har ingen Elvisp! och inte ids jag stå och vispa socker och ägg utan elvisp! NO WAY!
Men kanske far förbi till mamma, om hon kommit hem : )
Kanske till och med tar med ingredienserna och bakar där .. Vem vet.. får se..

Sitter iaf och glädjer mig över att jag fick MVG på tävlingsmatlagningsprovet :D !!
FULL POTT till och med ; ) ganska stolt över mig själv ! :) visste att det hade gått bra, men inte så bra :)

Jag har bjudit på en klänning på tradera! Vill verkligen ha den! hade varit jätte fin på studenten!! Och NEJ! den är INTE vit!! vill verkligen inte ha vit klänning så : )
Men den är superfin! svart och röd <33
så jag håller tummarna på att jag får den ! : ) ni kan ju hålla tummarna för mig :p

Men nu ska jag kika lite på internet efter lite grejer till min förhoppningsvis supervackra balklänning : )
Ska och mäta lite och så i morgon! hihiii. Vill ha den nuuuu :) haha!

Ciaoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar