söndag 15 februari 2009

alla <3's dag

Har varit i Sörbyn hela helgen, riktigt trevligt faktiskt.
Har bara tagit det lugnt och myst på..
Igår var vi ut med skotran en sväng, kuul! : )
For och lekte runt i pudersnön och sen blev det att grilla korv.
Det om något är mysigt, när man varit ute ett tag och kört, att sätta sig vid en eld och grilla och bara sitta och titta runt om sig.
Senare på kvällen for vi till Tommy. Viktor och Lars satt och nörda på vid datorn och Tommy gjorde ett försök att lära mig lite på gitarr : ) Blev lite duktigare iaf ^^

Idag har vi inte gjort så mkt, bara tagit det lungt, for vi 1 till stan. Hade gärna stannat och kört lite skoter, för det blev ju bra väder idag igen, inte alls för kallt, och solen kikade nästan fram ibland : )
Men var tvungen att fara för Lars skulle och jobba.. Så han är och jobbar nu och jag har städat lite, och gjort några matlådor åt han till i veckan..
Nu sitter jag här och emellanåt spelar lite gitarr =) Det går ju framåt för tusan, då är det ju kul..

Men nu ska jag snart börja med maten, så ska spela lite till innan : ) och kanske se lite tv..
Jag tror bannemej att jag ska fara och köpa godis sen (A) hihi.. Till i kväll.. Kanske att man hyr film och bara tar det lugnt.. Lät skönt. Ska höra med karln min vad han säger..

Hade bra!! Pusss
Btw, hoppas alla har haft en mysig och trevlig alla <3's dag : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar