lördag 21 februari 2009

fight for it!

Jag kämpar och kämpar för den där klänningen! Och nu är det nära.. I morgon avslutas aukionen, Jag SKA ha den! : )
Först tänkte jag ; jag bjuder bara upp till 200, kan hitta nån annan annars.. Men har blivit så fruktansvärt frälst i den, så nu är jag uppe i ledningen på 360kr! Och det lär ju bli mer.. men den ska bli min, för hoppningsvis. Har ju inte tänkt ge hur mkt som helst :)

Btw, det blev rulltårta i alla fall! Jag ringde till Lars och han sa att han hade tagit ner en elvisp från byn sist jag behövde en. Så det fanns ju! :D Dock var den värdelös, men hellre det än att stå och vispa förhand x) . Blev riktigt god också :p

Har varit i Sörbyn från igår, idag for vi till stan för Lars hade innebandymatch och sen ska vi hjälpa Lars bror och hans tjej och flytta klockan fem.
Igår var vi i alla fall och åkte lite "pulka" . det blev snarare nå skruvarmadrasser och sopsäck xD men var kul iaf, skönt att komma ut lite.. Lars åkte lite snowboard också :)
Hade även snörugby igår på idrotten, Jobbiiiigt kan jag lova! Fifan x) haha, men kul.
Efteråt avslutade vi med en dragkamp. Mitt lag körde en liggande taktik :D gick inte så bra..
Vi drog och drog, sen tippa vi allihop och sen låg vi där i snön och kämpade.. Vi förlora :) haha!

Efter flytten idag blir det att vara i sörbyn. kanske ut och åka lite "madrass" och så.. ta sig nån cider kanske.. får se vad som händer. hur länge flytten tar :)
Men med mina starka armar så går det ju som blixten xD hahah!

Nu sitter jag här och samtidigt försöker få liv i Lars som ligger och sover, tänkte att han ska hinna äta lite innan vi far. Själv har jag redan ätit : ) Gjorde nå korvstroganoff och makaroner, men korven blev helmysko!! Den var typ hård, seg.. eller hur man ska förklara.. Så det var inte så gott som det brukar ;( Men mätt blev jag då iaf, det är ju huvudsaken :)

Hade bra!
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar