måndag 2 februari 2009

Take a walk

Nu har jag sagt till mig själv att det är slut med att ligga på latsidan!
Är fortfarande sjuk, men har insett att det dröjer tills jag blir frisk...
Så nu ska jag ut och röra på mig, blir promenader hade jag tänkt. Att i alla fall ta sig ut och inte bara sitta hemma och lata.
Kanske är det så att en stor del att man är sjuk jämt är att man är i så dålig form. Värt och testa i alla fall.
Blir att börja lugnt eftersom jag är rätt så sjuk ännu. Så det inte blir värre!
Och jag ska även ignorera att jag blir dötrött av medicinen jag äter.. Lite jobbigt men.

Idag har jag då varit på skolan, bokat en liten klassresa till Skelefteå : ) Där blir det Bodaborg och lite annat. Kul!
Sen då jag kom hem tog jag mig en promenad till Bodforsen där jag och Lars hjälpte Slate och Ak i deras nya hus. Jag och Ak lagade mat, skruva uhop ett skrivbord, en hatt och skohylla. Blev superfint : ) Medans Lars och Slate la golv i hallen, även det blev super!
Blir så sjukt fint där alltså, ojoj!
Jag och Ak har insett att vi har samma smak i allt i stort sett, ganska kul :)
Sen blev det promenad hem också. Ak följde en bit, passade på att gå ut med Fannybanny! Sötare och go'are hund får man leta efter!

Så nu blir det att gå och borsta gaddarna och krypa ner bland lakanen, skönt. Sov gott!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar