måndag 9 februari 2009

gaddddd

Helgen har varit gudomlig!
Fredag var det mys med mamma och therese och lördag var det fest : )
Drog ihop massa folk till Ronny och där var det kuuuuul !! Saknade vissa men, det funkade i alla fall.
Vi dansade, spelade spel och hade det bara allmänt trevligt :))
Tack för en trevligt kväll! Speciellt tack till min underbara syster och min fantastiska kusin <3

Igår vaknade man, ganska trött. Men efter en härlig dusch kändes det genast bättre!
Johanna och Therese kom och vi gick till Ängeln och åt pizza, gott.
Sen bar det iväg till Bjurå, där vi såg mammas revy! Och det kan man kalla kul xD Shit alltså, skrattade så jag trodde jag skulle dö : ) !!

Idag har man varit på skolan, ganska slö dag. Mjuk start på veckan är alltid skönt : )
Efter skolan for jag och Lina till Poppen, jag skulle höra hur det såg ut med tider, har varit in lite då och då och idag sa han att det var nära :D wiih!
For till mormor och åt middag, hon kan allt laga mat den kvinnan alltså <3 =)
Klockan 16 ringde telefonen, POPPEN!!! :D Han fråga om jag kunde koma klockan 17, och visst kunde jag de nog ; )
Så nu var man nygaddad ! ; ) Blev riktigt nöjd!

Nu sitter jag och ser 2½ men, love that show :)
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar