fredag 6 februari 2009

kvällsmys

idag har jag haft en lektion på skolan på morgon, även i morse fanns risken att det hade kunnat bli en försovning. Som i går morse. Lyckades idag stänga av larmet, men vaknade av någon anledning i någorlunda tid =) tur de..
Men igår kan man snacka om Tur! Jag hade lyckats stänga av väckarn. Hade medvetet snoozat två gånger, alltså 18 minuter.
Sen vaknade jag av att det plingade på dörren, upp med täcket inlindat runt kroppen. Mer död än levande. Det var två snubbar som skulle kolla nå vattenledningar. Enas kommentar direkt jag öppna dörren ; "Nämen, låg du och sov" .. Inte ett hej eller så först x) haha..
Jag stod där som en annan zombie medans dom kolla runt. Sen när dom gick sa samma man ; "Nu kan du krypa ner bland dunen igen" ..
Ja, vad kan man säga, hade inte dom kommit hade jag nog missat den skoldagen.. Var sjukt trött!

Nu sitter jag hemma hos mamma med henne och storasyster min : )
Vi har ätit en riktigt god kasslersallad, yummie!!
Nu sitter vi här med tre chipsskålar, dipp, godis och har druckit 3 liter trocadero <3 myys kväll på högsta nivå!
Det har jag saknat <33

I morgon taggar jag sjukt mycket!! Blir gomiddag med de allra bästa och sen Partyyy :D
YAY!!
Therese ringde för några veckor sen och beställde fest till morgondagen för att hon och Johanna skulle komma.
Så nu har jag raggat ihop lite folk, så då blir det massa kuuul =)))

Nu ska jag fortsätta myset hära en stund och sen försöka bege mig hemåt till Lars, där lars inte är .. Han har flytt till Sörbyn ^^ haha.. nädå, tog chansen att köra skoter nu när det kommit lite snö och han inte jobbar hela helgen : )

Sov gott
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar