lördag 7 februari 2009

Storasyster här :)

Storasyster här :)
Nu sitter man hemma hos lillasyster och Lars, ska göra sig lite iordning och sen börja med maten. Har hjälpt till att plocka undan och dammsugit...visst är jag snäll ;) Men men, vad gör man inte för sin kära syster....Jag vet ju hur karlar är så hon gör väl allt det annars ändå :P
Sen efter maten så ska vi väl bege oss till Ronny och partaja lite och förhoppningsvis spela tv-spel och kanske lite andra spel....kuligt värre :)
Nu sitter jag här i soffan och tittar på en naken Emmelie och en halvnaken Johanna...nice :)

Snacka om att det var kallt och jobbigt att gå från mamma med en tung jävla ryggsäck på ryggen först till Dollar, sen till Johanna, sen till coop och då vart det ju ännu mer att bära och sen hem till Emmelie och Lars....men men vad gör man inte för att ha lite kul när man för en gångs skull inte har nå barn eller karl :) Men jag saknar dom MASSOR!!!!! Mina älsklingar. Men det är rätt skönt med lugn och ro och sova HELA natten och på morgon ingen som väcker en.

Imorgon blir det att fara till Bjurå och se mamma spela ravy :)) Med syster, Lars, Johanna, Eva, mormor.

Nä, nu ska jag väl ta och hämta mig nå drickbart och kanske göra nå nytta.

Puss & Kram på alla er som läser det här och tar åt sig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar