onsdag 4 februari 2009

Top Model

Nu har man kommit in, har varit på promenad med Ak idag igen,skönt!
Idag har vi haft rastaurngöppet på skolan, gick bra, var lugnt idag så : ) ganska bra det, för har varit fruktansvärt trött idag. - När Lars kom hem från jobbet så satt jag och läste tidningen vid köksbordet, han kom och satte sig och började läsa eftersom jg just läst klart.
Jag la mig ner sådär när man ligger på armarna på bordet, fast snett. Om ni fattar?! Och jag somna! Haha xD var grymt skönt, men mindre skönt när jag vaknade, ont i armarna och nacken ^^ . När jag vakna titta lars på mig och jag sa; jag tror jag somna. Lars; Jodu, jag hörde det!
HAHA!! jag hade väl inte direkt snarkat, men typ!
Måste ha varit en syn; En Emmelie som ligger och snarkar på köksbordet xD

Nu börjar Top Model, ska passa på att se det när Lars inte är hemma och klagar : ) haha..
Han är och bygger ett kök i Slates föräldrars hus , så bäst att passa på ;)

Hade förssten inte prov idag, läraren glömde "tyvärr" bort det : ) var bara bra för mig kan jag lova ^^

Hade bra, pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar