fredag 6 mars 2009

supeerbbbbb :D

Hejåhå!

Har inte skrivit på ett tag kände jag.
Jag har då i alla fall haft/har sportlov, vilket har innefattat en del roliga dagar : )
Rosanna kom på måndagen, vi tog en myskväll med godis, dricka, chips & dipp och gitarrspel hos Tommpy!
Sen även tisdag tog vi en fetkväll med godis, dricka, glass och ananas och dess like. Såg 2 filmer och surrade på.
Tack för de gumman <3 !

I onsdags blev jag bjuden på middag hos Ak, åt en pastasallad med kyckling. Hur gott som helst.
Sen drack vi te och åt vattenmelon ! YUM!
Vi surrade bara på och hade det trevligt.. fick även i stort sett en ny garderob av henne xD TACK!
Hon hade nämligen rensat eftersom dom ska flytta, och jag lovar!! Jag grät inte!! :D
Det var ju ännu sämre att i stort sett allt passade <33
Nu är frågan bara hur jag ska rymma de i min garderob : )) Men det löser sig!

Igår satt jag på Åsa & Marie och gjorde slingor, men de syns i stort sett inge alls.. Lite skiftningar iaf : )
Dock luktar håret Bonde! xD Även då jag duschat de!
Men det är för att det använder inga kemikalier i sina färger (därför det inte funka på mitt hår)
Det innehöll lera och massa annat gorm : )
Efter de kom Rosanna innan jag skulle och jobba och hon fara med bussen till Umeå ( Jag var inte avundsjuk på hon, en resa på 6timmar)
Vi gick och åt och sen till mig för att jag skulle byta om till jobbet..
Hon var så gullig att följa mig till jobbet så jag slapp gå själv <3 kärlek till dig!

Idag har jag och Ak varit och beställt min balklänning :DD:D:D:D:D:D:D YAY!!!! den kommer om ca 4 veckoooooor :P Suuuperfin var den!

Nu sitter jag och väntar på att Lars ska komma hem så vi ska fara och handla.
Ska äta Tacopaj, som jag ska fota till Projektarbetet..
Jag har räknat ihop mina timmar, 57 eller vad det var : )
Så är ju över halvvägs iaf !! : )
Men har en hel del kvar att göra... Som ska ske på två veckor ;S
På nå sätt ska det gå :)

Tack för mig !
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar