måndag 9 mars 2009

klinten





Igår bar det av till Storklinten 9.30 med Lars Ronny och Malin, tyävrr kunde inte Lina följa.
Var där när liftarna öppnade klockan 10 och då var de bara att sätta på sig pjäxorna och fara ned för backarna. :) var riktigt kul. Och ännu roligare var att det gick bara bättre och bättre.
Jag är ju inte särskilt bra men jag tog mig ned helskinnad i varje fall : ) det som räknas när man heter Emmelie Doverstål xD
Kan inte riktigt hålla de andras tempo men tur så var malin med som höll koll på mig : )
Vill åka mermermer !!


Idag var första skoldagen efter det sista sportlovet, nånsin.. drygt.. Men men, nu är det inte så länge kvar av skolan : )!
bara kämpa på in i det sista ^^
Efter skolan var det hem och sen göra nå mat, fast var väl mest Lars som lagade mat idag. Skönt. var inte alls sugen.

Nu sitter jag och ser 2½men och Lars ligger och sover..
Har varit så fruktansvärt rastlös ikväll, var mening att vi skulle en sväng till Pagla, men alla banga typ..
Så jag tog mig en liten promenad, en promenad som slutade att jag gick på coop och köpte lite godis (a) hihi..

Nu ska jag se lite tv och så,
hade bra!
Pusss

1 kommentar: