fredag 13 mars 2009

I'm not sure I could

Idag har det varit skola; servering c - och idrottslektion.
Slutade 12 så jag och Lina tog bussen hem till hon vid 13tiden :) Där var det pluggdags, vi var så duktiga att göra klart ett grupparbete som vi fick i tisdags. Så nu är det Nästan ur världen. Det är ett arbete om Vulkaner i Nk A så vi hade tänkt snika lite pluspoäng genom att bygga en vulkan : ) Och visa vad som händer då ett vulkanutbrott sker. Inte så dumt va ;)

Ikväll gör jag inte så mkt, har suttit och sett Så ska det låta i min ensamhet, ätit godis och i alla fall tittat på papprena vi har prov i på måndag x)
Men blir att råplugga på söndag x(
Lars är i byn, men jag ides inte följa, hade tänk plugga lite och bara ta en lugn kväll och sova tidigt. Har varit på håret att jag har försovit mig fan hela veckan ;s Har varit så sjukt trött..

Nu sitter jag och ser 2½ men. Men tyvärr så är det ett avsnitt jag sett typ 1000 gånger.
Och ändå är det på något sätt bra ^^

OCH JUST NU, för ca 30 sekunder sen, då jag skrev den övre raden så började jag Stört blöda näsblod!!!
Lina, nu var det dags!
Var på marknaden en sväng idag innan bussen till Lina gick, var där med henne och Nattis. Och då var jag hundra på att jag skulle börja blöda näsblod, men icket. Det kom nu...
Jag förstår inte hur det bara kan komma sådär helt plötsligt, och så ofta.. Jag måste ju ha nå fel i näsan.. Usch!

Men nu ska jag fortsätta här och kanske vara så tjock och göra mig nudlar.. Är ju egentligen inte hungrig, men det lät gott (a) så får se : ) hihih

Pusss

Forget, I’m not sure I could
They say time heals everything
But I’m still waiting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar