måndag 16 mars 2009

30år

I lördags var det 30års middag hos Per och Hanna. Per har blitt gammal xD
Vi fikade och hade trevligt.. Sen blev det middag. Riktigt gott kan jag lova! Älgkött som hon hade gjort på nå annorlunda och supergott vis, och potatisgratäng.. Man tog sig nån cider och hade det riktigt trevligt.. :)
Igår for vi ut med skotran, körde nån timma och sen satt vi oss vi elden och njöt av vädret! Skit mysigt. Det enda jag saknade var varm choklad :p

Nu sitter jag hemma och har pluggat. Jag börjar 12.20, men jag klev upp tidigare för att plugga till ett prov vi har idag. Var så fruktansvärt trött i går kväll så det blev inte så mkt plugga.
Nu ska jag ta och göra mig nå frukost, lutar åt te och makrillmackor : )) hihih
Tack Rosanna för att du lärde mig äta de! Älskar det ! : )

Till middag idag ska jag göra Ostpanerad Piccata Milanese på fläskfilé, tomatsås och pilaffris :)
Ska fota det till Projektarbetet också : ) Sen blir det nog även att göra tårta ikväll. Även det till projektet. Och inte klagar jag , för det är goootttt :D



Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar