måndag 7 mars 2011

my new life!








Jag var bara tvungen att lägga upp en bild på detta bord..
Det är så att jag har gått och blitt förälskad! ... I ett bord... Detta bord!
Jag vill vill vill vill vill ha det!! Har aldrig någonsin sett ett snyggare bord! Det skulle pryda mitt kök så fantastiskt underbart bra!
MEN! ... Det finns som sagt alltid ett Men... Om jag säger såhär... Det är INTE gratis! Det är DYRT! Och tom så ingår inga stolar.. :'( .. Någon som känner sig manad å sponsra?! haha.. : )
Nä, men det hade varit en dröm...
Hade jag varit själv i att bestämma så hade jag köpt det.. För jag har letat och letat efter fina vita bord men aldrig hittat nå som varit det där "Det". Å min åsikt är att är det verkligen det man VILL ha så ska man ta det. För i stället för att köpa ett som är fint men hade kunnat vara bättre till ett hyggligt pris så ska man köpa det man Vill ha.. för det lönar sig i längden...  :) dvs man köper inte nytt lika fort. man än nöjd längre... Så där med så "sparar" man ju på att köpa det ; ) det är alltid bra då man sparar pengar på att handla :) hehe.... Men Lars håller inte riktigt med mig i mina argument...
Jajja, nog om det...

Idag är dagen som jag påbörjar mitt nya liv!  :) Dvs, ett sundare och mer aktivt liv!
Dagen började med att jag åt gurka, ägg och bacon till frunch. Tog på mig skorna, pluggade in musik i öronen och  gav mig ut på en promenad. När jag kom in hoppade jag lite hopprep för att sedan avsluta med armhävningar och situps : )
Försöker även att få tag i gymsnubben som jag kallar han, även känd som Daniel. Ska skaffa mig ett gymkort! :)
YAY ME!!

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar