onsdag 16 mars 2011

knockout!

Idag har varit en trötttttt dag.. Har verkligen inte gjort nånting. Men kände att jag behövde en sån dag efter mycket jobb..
Nu har vi typ kommit igång med operation "fräscha till köket" :)
Igår var jag och beställde våra nya bänkskivor, och idag så har Lars beställt det nya kaklet. Kvar är då diskhon och köksblandaren. Vi vet vad vi ska ha, måste bara ta oss till IKEA för att köpa diskhon och sen beställa kranen. :) Kommer bli fiiint! Längtar till det är klart.. Synd bara att det är så lång leveranstid överallt..

Nu i eftermiddag ska jag och köpa gymkort.. Och i morgon är det den bästa dagen på veckan! Torsdag = Boxning! :) Jag längtar alltid lika mycket.. Så fort träningen är klar så börjar jag längta tills nästa pass : )
Det känns bra! ..





Funderar starkt på att köpa egna handskar snart! Vore väldigt skönt! .. Dom som finns där är så jäkla dåliga, plus att det känns ganska äckligt..
Så ska börja spana efter egna ; )

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar