onsdag 20 oktober 2010

leaves is my life right now..



Detta är mitt liv just nu : LÖÖÖV!
Krattar denna dynga dag ut och dag in.... Men för att se det på den ljusa sidan så har man ju inte lika mycket ångest då man kommer hem för att man inte tränar. Att kratta löv är nämligen jobbigare än många tror. Speciellt då man gör det hela dagarna i några veckor : ) 


Längtar för övrigt sjuuukt mycket till den 5 november! Då kommer mina älsklingar från Umeå och hälsar på OSS, Mig och Lars : ) Dom ska sova  här hos oss på fredagen. Mysigt! <3
Hoppas på att Alex följer med då också! För han tillhör kategorin Mina älsklingar från Umeå . <3


Blev inte så många rader idag, men ska nu lägga mig och se tv och äta vindruvor..
Har haft fullt upp hela kvällen. så det tycker jag att jag är värd.. Eller vad säger ni?! ; ) 


Puss och Kram

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar