söndag 24 oktober 2010

helgmys






Helgen började med att fara på relaxen. Bastu med oljor och dofter, grillbiff med pommes och bubbelpool. Riktigt skönt att koppla av lite efter jobbet.
Dock var jag fruktansvärt trött och därmed lite halvbitter på allt och alla (förlåt) .. När vi kom hem tog det inte länge innan jag låg å grisa i soffan :p

Igår (lördag) var vi bjudna på middag hos Per och Hannah. Tanken var att jag skulle köpa dom nå blommor när vi var i stan men det for ur mitt huvud. Så då bakade jag en kaka i stället, riktigt god blev den :)
När vi kommer till dom så står Hannah och lagar mat, köttet hon lagade var ena REJÄLA bitar! Dom var verkligen inte små! Jag och Lars började spekulera om vad det kunde vara för kött.. Lars gissar att det var Val. Vilket det var :) så nu har man testa äta valkött. Var helt okej faktiskt, helt Sjuuukt mört!
Vi sov över där och hade det allmänt jätte trevligt hela kvällen. Lars mata till och med skatorna, Generöst!

Sen for vi neri Zakri och jag blinkade lite sött med mina ganska så trötta ögon åt Annette och frågade om hon inte var sugen på att göra köttsoppa :) Och det ville hon!! Så det blev det till middag idag, underbart! (lunchlåda i morgon också ;)

Nu blir det tvmys med älsklingen till Beck <3

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar