torsdag 14 oktober 2010

...






Eftersom min syster inte är den snabbaste så har jag inte idas skriva något här (väntade på att hon skulle skicka bilden)(vilket hon dessutom inte gjorde. jag fick nämligen stjäla den!) Men som tur är älskar jag ju henne i alla fall ;)
Men sen sist så har jag hunnit med en tripp till alla de älskade i Umeå <3
Huuuur mysigt som helst! Idolhäng, Leos lekland, Shoppingrunda på stan och massa god mat : ) (förutom kalvsyltan!) ;)

Jag har även börjat jobba lite....... vad finns det att säga om det?! ... Jag krattar löv.........
Men men, det ger ju pengingar i alla fall : ) om man ska se det positivt.

I natt kom det då en massa snö, vilket gjorde det ganska så spännande att köra till jobbet i Luleå med Sommardäck.. Men det gick ju bra i varje fall.
Tror inte jag var ensam om att att ha sommardäck, för alla körde typ 60-70km/h hela vägen : )

Nu får det räcka för den här gången. Blev ju nån rad i alla fall : )
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar