måndag 25 maj 2009

JA TACK!! :D

Jag har fått heltidsjobb fram till den 31 maj 2010 :D !!
Dom ringde från försvaret (inom restaurang, café etc.) och frågade om jag var sugen på heltidsjobb där : ) JA TACK!!
Kan även bli förlängt efter maj, det får man se närmare.. Fan så skönt säger jag bara!
Har jobbat där tidigare nån gång så man är ju inte helt lost : )

hade ju "fått" sommarjobb på bodensia, men det säger jag utan tvekan bort, för skulle inte få nå liknande där.. Har försökt få reda på hur mycket Ungefäär jag skulle få jobba där, men dom hade ingen aning.. Skulle inte bli heela sommaren och sen vet man ju inte därefter..
SÅ, jag är ganska happiiieeee =D

Ikväll har man varit på mat- och vinprovning på bodensia inför den nya sommarmenyn : ) gott.
Nu ska jag se lite simpsons och försöka få tag på syster min som vägrar svara när man ringer!!

Hejvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar