fredag 15 maj 2009

"chefen vill träffa dig." =s

Sitter för tillfället bara hemma och dumglor på tvn, ganska skönt ändå. Har varit en stund på praktien, till 12 ungefär. Sen orkade inte ryggen mer, skönt att få vila den lite innan jobb i kväll..
Egentligen orkar ryggen knappt att man gör nå alls, men ni som känner mig vet hur jag är. Envis, plus att jag är van vid att ignorera sådan smärta.. Är ibland kanske lite väl tjurig, men just nu skiter jag i de. Jag har tänkt göra mitt bästa och verkligen visa att jag vill jobba, vill vara där. Ännu mera nu när jag fått veta att jag fått sommarjobb där :)))
Yvonne kom ner och sa med spänd röst: "Chefen vill träffa dig, hon är på kontoret." Men sen kom leendet:"Det var inge farligt, har pratat med hon nyss :)".
Det hon ville var att höra om jag var sugen på att jobba i sommar och hur mycket jag var tillgänglig. Jag sa att jag kunde hela sommaren.
Så jag ska få jobba där, vet inte hur mkt men hon sa att det kunde bli rätt så mycket : )) är suuper glaaaaaaá!!

Ska jobba tre timmar i kväll, 18-21. Sen blir det nog färd till byn : ) Lars var go nog att åka med sin pappa och lämna bilen till mig så ja kunde komma.
För vill då verkligen träffa han i helgen, för på måndag beger han sig till Skellefteå för jobb hela veckan.

Jag är sååå sugen på att fara till umeå!! Vill träffa alla där.. Men som tur är kommer dom ju snart : ) till min bal och student!
Det är iiinte länge kvar nu alltså!!!!!! :D hhiihhii

Men men, nu ska jag glo lite till och sen fara och köpa snus och kanske lite godis innan jobb (a) .. Det är ju ändå fredag :)
Och grattis till Mig och Lars <3 :)
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar