måndag 4 maj 2009

efterlysning!

Har fått en efterlysning (a) opsss!..
Har inte alls suttit nå vid datorn på jätte länge, och har jag det så har det bara varit en snabbis.

Har legat sjuk hela förra veckan ;( ganska surt.. Men jag halvkurerade mig till valborg. Febern var borta iaf.. Iaf på eftermiddagen : )
Men hade då riktigt trevligt. Var i "gropen" i Lassbyn, grillade och drack gott, dansade till Dansband x) spelat från bilen ^^ .. Men var super kul!

I lördags var det fest hos Ak och Slate, kuuul!

Och förressten! Skulle ju och hämta min balklänning förrförra veckan, men tror ni inte den är för stor!!!! förbannat!
Men nu ringde hon idag och sa att den var klar, de skulle sy in den.. 4 gången gillt ..

Idag efter praktiken på bodensia gick jag för att hämta min cykel som jag ställt utanför Robin i lördags.. Tror ni den stod kvar?!?!?! ICKET!
Men sen ringde johanna, hon var ut och kollade och den stod på andra sidan vägen, vid kontainarna (ni som vet var ruben bor), vid ett träd.. Dom gav väl upp där eftersom dom inte fick upp låset..

EN GLAD NYHET ; Jag har biljett till Green Day den 11 Oktober :D WOOOHOOOOO!!!!

Idag har jag inte gjort så mycket annat än att tvätta, bytt gardiner och så, varit på praktiken då : )
Lars har flytt till byn.. haha nä då : ) men han är där och rensar lite, slänger skräp.. Kommer hem i morgon ..
Nä, nu måste jag och hämta den sista tvätten..

Puss på Umeborna och ni andra <3

2 kommentarer:

  1. Det var på tiden med lite update....så här långa glapp är inte godkända <3

    SvaraRadera
  2. Men det var ju jag ....systeryster som skiver inte Jocke...bara så du vet

    SvaraRadera