måndag 6 juni 2011

Vi har haft en riktigt trevlig helg må jag säga!
Fredagen började jag dock med jobb 08:00 - 22:00, så mer hände inte den dagen..
Lördagen var vi bjuden på 30årsfest hos Jannica, där vi hade jätte trevligt! : )
Det började med tipsrunda, frågor gällande födelsedagsbarnet. Jag och Lars vann... om man räknar minst antal rätt vill säga ; ) haha!
Sen bjöds det på god och MYCKET mat. Jösses säger jag bara vad mycket att välja på! Underbart gott var det!
Kvällen fortsatte sen med god dryck och trevligt sällskap, sen avslutades det med en sväng på Bränna :) Jag, Jannica och Lars stod mestadels på dansgolvet med ständigt en god drink i handen!
Tack för en jätte trevlig kväll!
Färdig för festligheter
Jannica och hennes lillasyster på Bränna :)
Idag, nationaldagen har karln min varit och snickrat i byn och jag har städat och plockat lite, varit till mor min, lagat mat och nu kom jag precis in efter att ha varit ute och räddat mina stackars blommor efter stormen och även (äntligen) knutit upp humlen : )

Nu blir det att plocka och dona lite till för att sen kanske hinna sitta i soffan en stund innan det är dags för sängen : ) Måste ju orka upp på jobba i morgon!

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar