lördag 18 juni 2011

sunshine

Jag fixade mig snyggaste brännan förra veckan! Av att sitta ute 2,5 timmar...

Lars var kreativ då han skulle måla knivstället. Han hänge upp det : )
Kladdar ju mindre och man kommer åt överallt.. Klok kille!

Lars doggybag påväg till travet för v75 med slutdestination Farmen med Drängarna
Själv ligger man hemma i feber.. Avnjöt en god tacomiddag med mamma mormor och Eva efter att jag skjutsat Lars till travet och köpt mig gott godis..
Sen var det hem å bädda ner sig i soffan med filmen Step Up, cola och godis!
Den filmen får mig alltid att må lite bättre <3
Så här ligger jag nu, i soffan och tycker lite synd om mig själv samtidigt som internet dampar lös!
Jag ber lite om ursäkt för alla bilder jag lägger upp här på bloggen. Dom är ju som inte av bästa kvalitet, vilket beror på att jag tar med mobilkameran. Men det är ju bilder i alla fall ; )

Jag ser då otroligt mycket framemot midsommar!! Ska bli så mysigt och vara med syster, Jocke och alla barnen i en stuga i Härnösand med Andreas och familj  : )
Ha de bra så länge!
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar