tisdag 15 februari 2011

á la Therése





Måndagsmys á la Therése!
När jag anlände till Umeå måndagen förra veckan installerade vi oss på sjukhuset och jag jobbade till ungefär 21:00.. Då kom min älskade syster förbi och hälsade på. Hon var så gullig och köpte med lite kvällsfikamys <3 mumma!! Love you hun!

Gick faktiskt bättre än jag trodde att jobba borta. Förutom att jag hade en fruktansvärd hemlängtan.
Långa arbetsdagar, 08:00-22:00, gjorde det lättare. Dagarna gick fort med tanke på att man jobbade, sen var det bara duscha och gå och sova..
På torsdag då jag hade jobbat klart for jag till Therése och Jocke, och gissa vad?! :D Älskade hade lagat min favoritmiddag <3 <3 TACK! .. Och självklart unnade vi oss lite "Emmelieiumeåmys", vilket inkluderar godis, chips och dricka :) .. Det hör som till då jag är där..
Sen på fredag, vid lunch, så var det bara å sätta sig i bilen och börja rulla mot Boden.. Nog för att de var trevligt att vara hos T och J, vilket det alltid är, men GUD så skönt å komma hem!!
Men ska komma ner snart igen och vara lite längre :) Då ska jag även ta med guben min!

Puss och Kram

1 kommentar: