söndag 6 februari 2011

jag ser det snöar....

Snön bara vräker ner... Både positivt och negativt. Men ändå mest positivt! Det skapar jobb och bra skoterföre ;)
Men denna snö som nu aldrig verkar vilja ta slut får min vikarie skotta bort, för jag åker nämligen till Umeå i morgon och jobbar där till torsdag. Och på torsdag ska jag sova hos min älskade syster och hennes underbara familj!

Förra helgen spenderade jag i Kåbdalis med underbart sällskap, god mat, god dryck och härliga slalombackar :) ! Helt fantastiskt kul! Hade sett fram emot den helgen lääänge, och den blev verkligen lyckad!
Sen att man mådde lite kasst på söndagen är ju smällar man får ta ;)

Igår var vi bjudna till Ak och Jimmy på middag :) Mycket trevligt!
Förrätten bestod av toast med skagenröra och räkor, MEN för mig bestod den av toast med lufttorkad skinka och mozarellaost.
Varmrätten var baconinlindad fläskfilé fylld med philadelphiaost (stavning) och Aks fantastiska potatissallad.
Desserten som åts ca 4h efter bestod av glass med valfritt tillbehör, att välja mellan (eller ta av allt) hjortron, jordgubbar och päronhalvor!
MUMMA! :)

Nu för tillfället så facebookar jag med min fru Emma <3 Och Lars "ser" skidor.. Sanningen är att han studerar insidan av ögonlocken  ;) haha.

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar