tisdag 29 juni 2010

gryymt

Måste säga att det blev GRYMT snyggt med tapeterna : ) *brett leende*
Så nu har jag bytt gardiner och gjort fint. Blev som grått och trist med dom vi hade tidigare så JAG, Emmelie Doverstål köpte turkosa gardiner :O Blev jätte fint ;)

Midsommar var för övrigt riktigt trevlig!
Blev beslutat 23.00 på torsdag kväll att vi skulle vara här. Man är ju bra på att planera ;)
Det blev å grilla, spela lite kubb och sitta å surra lite.
Jag, Lars, Robban och Lee var vaken liiite längre än vanligt.. 6.27 tittade jag sista gången på klockan innan det var dags att stänga ögonen : ) haha.
Ringde även till Ak där vi kvart över. Stackarn var på jobbet ^^,

Nu sitter jag och ser 2½ men, efterlängtat! (ser det inte så ofta då vi inte har tv6)
men dock var det inte ett höjdar program..
Men en positiv nyhet: vi har disney channel :D woho! Haha..

Ahja, nu ska jag återgå till det jag gör... vilket är .. ingenting ; )
Ska nog äta glass.. :)
Kram

1 kommentar:

  1. Tycker det borde komma upp lite bilder snart för dom som ej kan komma och se med egna ögon ;p

    SvaraRadera