tisdag 8 juni 2010

buddbyboo

Nu är man Buddbybo och det känns riiktigt bra : )
Har stökat på här hemma dag ut och dag in. Haha. Mycket å göra.. kuul.
Men nu har jag parkerat i soffan vilket är väl behövligt!

katterna verkar då absolut trivas här, vilket inte är så konstigt.. dom har ju bara 196m2 att springa på.. hehe . å snart en hel värld där ute att upptäcka : )

väntar på att få tapetserat! så man kan få upp lite grejer på väggarna :) men nästa vecka kommer troligtvis tapetserar'n..
Sen kommer nog mattläggar'n i helgen. så lars får fullt upp när han kommer hem på torsdag med å riva ut lilltoan och duschhörnan så det är klarrt då han kommer..
själv har jag planterat lite blommor idag, fiint : ) ser lite mer välkomnande ut..
i morgon kommer nog mor min för att joina mig, plantera lite mer och om vi hinner olja in utemöblerna :)

men något katastrofalt!! vi har inte tv6 :O :O gaaaaah!! tror världen går under.. där sänds ju alla slötittartvprogram : 2½men, simpsons, scrubs, family guy etc...

men nu ska jag se lite tv.. hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar