söndag 29 maj 2011

Har haft en riktigt bra helg, trots att jag jobbat natt hela..
Syster och Zack har varit upp och hälsat på : ) ! Alltid lika trevligt!
På lördag då jag gick av mitt nattskift kl.10:30 for jag hem och sov till 16:00, sen iväg och grilla hos Robin och Emma med Lars, syster min och Zack. Självklart lirade vi lite kort också ; ) det hör ju som till. Eller vad säger du Emmisen? =P
22:00 var det dags för nattjobb igen! Var bara att avbryta den trevliga kvällen och bege sig för att tjäna lite stålar! (vilket ioförsig aldrig är fel :) ..
Idag har vi varit och grattat mamma på mors dag <3 älskar dig!
Sen tacomiddag hos Eva!

Nu är man lagomt jättetrött och slut! Har inte sovit i natt och heller inte efter jobbet. (ska upp tidigt i morgon, så måste ju vända tillbaka dygnet)

I köket går det framåt, blir superfint! Bild kommer senare då det är lite mera klart. Är fortfarande en hel del kvar..
Var bara tvungen att fota sötnosen som tog en lite powernap påväg hem från besöket hos mamma :)
Mosters prins <3
Moster saknar även sina två andra prinsar, plus sin älskade lillebror Alex! <3
<3 love you!

1 kommentar: