måndag 1 november 2010

yes, i do miss it!






Har haft en lugn och härlig helg, skönt! : )
Fredagen tillbringades med Robin och Emma. Med gotta, idol och skräckfilm :)
Lördagen började med att jag försov mig (men hann i alla fall), for till Robin och Emma där Emelie och Tommy sedan kom och hämtade oss och trippen till Ikea påbörjades ; ) Hittade lite fina grejer..
Söndagen tillbringades med Viktor och Therese och bestod av handbollsmatch (kliade lite i fingrarna kan jag lova), hälsade på hos Ak och Slate, pizza och film!

Idag råkade jag sova lite länge  :/ .. Vaknade av att mamma ringde, kollade på klockan och fick en chock, 12:36 .... Oooops!
Och sen dess har jag inte gjort många knop, mest ryggläge i soffan :) Ganska skönt det också..
Dock saknar jag jobbet :/ är paff över att jag säger det.. Men att få kliva upp i tid, vara ute och göra nå på dagen, och sen de trevliga människorna. Det är betydligt bättre än att sova halva dagen och sen vara som en zombie resten av dagen :( ...
Jag fick då en trevlig nyhet innan jag slutade i fredags.. Om jag inte hittat mig nå eller har jobb i maj så har jag jobb där, fram till slutet på oktober. :) Kul chefen tyckte om en :) Så det ska faktiskt bli trevligt.. Bara man hittar sig nå tills dess : ) ..

Nej nu ska jag nog försöka göra mig nå mat ( har inte ätit nå idag, eller jo, 2 clementiner)
Puss och Kram

1 kommentar:

  1. Tror allt att fröken får komma hit, så göder vi opp 'na! : )

    Ps. Gräslig bild på moi! ha ha

    SvaraRadera