torsdag 6 maj 2010

hurtbulle

Husägare sen en tid tillbaka, men det vet dem som läser min blogg redan : )
Men längtar otroligt mycket tills vi får flytta in..
Har mycket planer och idéer kan jag lova :)

Valborgshelgen var riktigt trevlig!
Fick sovbesök av älskade lillebror <3 Aldrig fel!
Fredagen var vi först och grilla hos Dan och sen bar det av mot Lassbyn :)
Årlig tradition.
Ikea på lördag med Ak, Therese, Jocke och den ofödda : ) KUL!
Åt mysmiddag med dom på kvällen <3

Jobbat och slitit hela veckan.. Har skavsår och blåsor i händerna ;S
Vårstädning på schemat x(

En trevlig överraskning var att Lars kom hem igår redan ! :) <3
Myspojken min! Älskar dig!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan innan det är dags för sängen.. Ska ju upp snart :s

Måste ju bara tillägga att jag varit så hurtig så jag varit ute å gått några gånger nu !! STOLT!
Dan har varit så snäll som har gjort mig sällskap :)
Idag var jag en sväng med Lars <3

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar